Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Oscar pubblicità a Caffo con spot Vecchio Amaro del Capo, girato a Tropea. Sindaco Macrì si complimenta

TROPEA. L’impegno di responsabilità sociale per la propria terra che la prestigiosa ed ultracentenaria esperienza familiare Caffo continua a portare avanti attraverso campagne di marketing di prodotto e, contestualmente, di marketing territoriale, rappresenta un contributo preziosissimo per la promozione della Calabria.

È quanto dichiara il Sindaco Giovanni Macrì complimentandosi con la Famiglia Caffo per il prestigioso riconoscimento ottenuto dallo spot del Vecchio Amaro del Capo, girato nel salotto diffuso di Tropea, tra affacci, piazze e vicoli: Key Award, l’oscar della pubblicità.

Nel corso della cerimonia di premiazione della 55esima edizione del Key Award e la decima edizione del Radio Key Award, riconoscimento nazionale dedicato agli spot tv, web, branded entertainment e radio comunicati, ha visto protagonista la prestigiosa e storica Distilleria e con essa il Principato e le campagne realizzate dalle agenzie creative da giugno 2022.

Comunicato stampa

Lascia un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *

Articoli correlati: